saelma

Alla inlägg under november 2010

Av Sanna - 28 november 2010 20:43

Sådär, då var jag tillbaka igen ;)


Nu är det redan 1:a advent. Snart min lilla prins andra jul med. Tiden går så fort!

Satt precis och kollade runt lite på internet vad vi ska önska oss i jul.

Jag tror att för min del blir det nog rätt så tråkigt. Pengar, som jag kan ha till att köpa böcker när jag börjar plugga i januari. Det är ju väldigt dyrt med böcker och jag kommer ju inte ha överdrivet mycket pengar över till en massa böcker efter att räkningarna är betalda :/

Leo däremot behöver bara önska sig leksaker då han har hela garderoben full med kläder :)

Favoritleksaken just nu är Duplo lego! Klossar, bilar, gubbar.. ja allt, bara det är duplo :)

Funderar även på om han ska önska sig någon aktivitetsgrej. Han tycker ju om att sitta och tänka och klura. Vet inte vad det finns för sånna saker bara, så ni får gärna komma med förslag!


/ Sanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mig, Sanna 21 år och min son Leo 15 månader.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards