saelma

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Stressig dag..

Av Sanna - 26 september 2010 22:35

Det här har varit en minst sagt stressig dag.

Kom inte i säng igår förrän runt 04.00 av lite olika anledningar. Så det innebar att jag sov till 13-tiden idag.

Min moster, hennes kille och deras tre barn skulle komma runt 15, så det blev lite stressigt för mig. Jag skulle dammsuga, skura, göra rent i köket, på toaletten, plocka undan osv. Jag hann med allt utom att skura och plocka bort lite saker.

Kvart i tre hoppar jag in i duschen och hinner bara börja schamponera håret innan det ringer på dörren.

Skulle precis sträcka mig efter mobilen och då lägger batteriet av. Typiskt!

Det fortsätter att ringa på och jag skyndade mig så mycket jag verkligen kunde.

Springer ner och öppnar dörren så fort jag fått kläder på mig och där står moster med familj :)

Tyvärr missade jag pappa och de med bara någon minut, de hade också varit där och ringt på. Men jag skyndade mig verkligen så mycket jag kunde!


Efter en liten stund kommer Johan med Leo så att han fick träffa mina kusiner. Haha, jag tänkte precis skriva hans kusiner.

De är 4, 2 och den minsta på bara några veckor, så det är svårt att tänka att de är mina kusiner.. inte Leos :)

De fick busa någon timma eller två medan mosters kille hjälpte mig att möblera om lite och fixa. Blev riktigt nöjd med hur allt blev!

Leos nya "bilvägmattor" passade jättebra in i rummet. Han satt till och med och drack vällingen på de förut, så mysiga var de ^^


Alldeles strax ska jag kolla på lite "ensam mamma söker" och sen lite "The marriage ref", efter det blir det att sova!

Leo somnade precis själv i sin säng. Sovtiderna har blivit lite sena nu när han varit sjuk, men jag håller på och ska vända tillbaka på de.

Sov gott alla!


/ S

 
 
Ingen bild

Annika

26 september 2010 22:55

Tycker det låter så gammalt när du skriver moster=) Tycker också det känns mer rätt att det är Leos kusiner och att jag är typ din storasyster=)
Skönt att du blev nöjd med möbleringen!
Tyckte barnen skötte sig fint idag, alla tre=)
Hoppas vi kan ses snart igen!!
Kram

Sanna

27 september 2010 21:11

Tycker också du känns mer som en syster :) Säger jag jämt till alla att du inte är som en "vanlig" moster :)

 
Ingen bild

Sara med Novalie

27 september 2010 15:39

Det är såklart NI!

Sanna

27 september 2010 21:11

Åh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 28 november 2010 20:43

Sådär, då var jag tillbaka igen ;)   Nu är det redan 1:a advent. Snart min lilla prins andra jul med. Tiden går så fort! Satt precis och kollade runt lite på internet vad vi ska önska oss i jul. Jag tror att för min del blir det nog rätt så t...

Av Sanna - 6 oktober 2010 10:12

Ja, som ni läste på rubriken så kommer det här bli en jobbig månad. I slutet av Oktober så skulle något ha hänt. Något som jag ibland får ångest utav att tänka på. Mitt hjärta börjar slå fortare och jag får svårt att andas. Jag försöker att inte ...

Av Sanna - 4 oktober 2010 17:04

Jag är med och tävlar om bambinos nya "Drink all around cup" hos kidzmode!    ...

Av Sanna - 3 oktober 2010 15:19

En helt vanlig och tråkig söndag. Plutten har precis blivit hämtad av sin pappa, så nu sitter man här själv.. kollar lite tv samtidigt som man knappar på datorn lite. Leo blev 15 månader i fredags förresten! Stora killen :) Jag tycker tiden går s...

Av Sanna - 2 oktober 2010 00:10

Ni har väl sett, att om ni ställer en fråga, så kommer svaret precis under där ni skrivit frågan/kommentaren :) Så jag svarar oftast inte på frågor mitt i bloggen, utan ni får gå dit ni ställde frågan/kommenterade och kika där!   / S ...

Presentation


En blogg om mig, Sanna 21 år och min son Leo 15 månader.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards